Ny kampanj från Volvo Cars hyllar Sommarsverige

IMG_2247.JPG

I den nya kampanjen tas tittarna med på en resa i ett somrigt Sverige. Det är företagets modeller Volvo V70 och XC70 som står i fokus i filmerna, som är inspelade i Skåne. För musiken står svenska stjärnskottet Viola Martinsson med en specialversion av låten ”Made of”.
Kampanjen, som har premiär idag den 29 juni, är en fortsättning på Volvo Cars framgångsrika koncept ”Made By Sweden”.

Vi vill lyfta fram det vackra i Sverige på sommaren. En bilresa genom Sverige visar verkligen vilket mångskiftande och fantastiskt land vi bor i. För Volvos del handlar det om att vi tillverkar bilar som är anpassade för svenska förhållanden, vare det sig är vinter- eller sommarväglag

säger Per Carleö, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige.
Även nu spelar musiken en viktig roll i Volvos kampanj. Denna gång hör man det svenska stjärnskottet Viola Martinsson sjunga en ny version av låten ”Made of”, inspelad speciellt för Volvo.
Dessutom kommer Instagram-stjärnan Christoffer ”Wisslaren” Collin, med över en miljon följare, göra en bilresa genom Sverige. I en serie naturbilder kommer han skildra det vackra, svenska landskapet. På vägen stannar han till hos Volvo-entusiaster som berättar om sin relation till Volvo.
Volvos kampanj lyfter fram de framgångsrika modellerna Volvo V70 och XC70, som nu under sitt sista modellår är välutrustade Classic-modeller. Modellerna ligger fortfarande etta på den svenska topplistan för nybilsförsäljning.
Se filmen här: http://youtu.be/s1Los2yQnxA

0 Comments

Leave a reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?